Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

12-12-12

Kategori:

Halv 6 imorse spydde Lukas ner sig & sängen så det var bara upp & duscha honom medans Jocke städa sängen.
Det var bara en gång han spydde & det luktade inte spya som tur var, men det lukta surt så han har duschat två gånger. Min lilla kille är dålig i magen för han skjuter lösa skott i blöjan, men det är så mycket bättre än att det kommer ut där uppe.

Medans han är dålig så blev jag dålig, det är ju typiskt. Spyr inte men är orolig i magen med.. Tur jag har min ängel till pojkvän som kom hem på frukost för att kika till oss & sen kom hem vid lunch för att hjälpa mig med Lukas. Han har vart hemma mestadels idag & det är han guld värd! Jag älskar den Karl så mycket så mycket!

Han är min lycka! ❤

Nej nu ska jag försöka få i Lukas mer vatten & kanske dricka lite själv innan Jocke åker iväg & hjälper sin far att simträna Dollar.

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: