Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Jordens undergång.

Kategori:

Idag har det varit ett nedrans tjat om jordens undergång.
Tror ni verkligen att det sker idag?
Skulle det inte märkas lite mer då?
Det enda jag har sett ute idag är att det har snöat & blåst & det liknar ju vilken jävla dag som helst om ni frågar mig.

Men nu ligger jag i sängen & tänker på just detta, en vacker dag så kommer ju faktiskt jorden att gå under. Vi förstör ju dedär lagret uppe i himlen mer & mer där varje dag.. Vi försöker ju inte bromsa in allt, men så länge man lever så kanske man för någon nytta?

Men det är skrämmande att tänka på att det faktiskt kommer försvinna. Allt vi ser kommer bara bli svart.

Men so tur är så är ja död då & inte mitt bekymmer, men lider med dom som lever då.

Men nu tycker jag att vi slutat tänka & prata om detta & lever vidare som förr!

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: