Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Hur hinner man med?

Kategori:

Man ska ta vara på tiden med dom små barnen, men hur ska man kunna göra det när tiden springer iväg?

Jag vet inte hur många gånger jag får höra att jag ska passa på att gosa nu för snart är det för sent, men jag undrar då hur man ska göra för att hinna med?

Man kan ju inte bara pausa tiden & försöka hinna med när det inte finns något stopp på processen framåt.

Varför säger man att man ska ta vara på tiden när man vet att man inte kan göra mer än att ge allt för att försöka få det bästa utav allt?

Många frågor & inga svar. Blir tokig på att det inte finns något logiskt svar till detta.

Medans jag skriver detta så står min 1åriga son & pussar mig som en galning, hur tar mat vara på den tiden då? Herregud...... Nej nu ger jag mig innan jag blir lack & fortsätter pusskriget här hemma.

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: