Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

En fredag.

Kategori: Allmänt

Idag är en regnig dag.
Har regnat i några dagar till & från nu.
Lite trist, men det är ju + grader så ska
inte klaga. Jag gör inte så mycket för
övrigt, är mestadels med Lukas & leker
så gott jag kan med honom, han är så stor
nu & vill hellre vara med pappa än med mamma.

Jag har även haft lite problem med mig själv,
fått järnbrist & lågt blodtryck så är väldans
skakis för tillfället, men det ska väl reda
sig så småningom.

Märkligt detta med tiden, den går fortare
för varje år, minuter timmar & dagar bara
flyger fram & snart är det redan sommar.

Jag förstår inte att den 30 april så är
Lukas redan 1 år & 6 månader.
Jag blir nästa lite rädd för tiden..

Imorgon ska jag väl bege mig på I2
marten & kolla lite, är ju inte så
mycket för att köpa saker men kan
vara kul för Lukas att komma ut lite & se,
kanske blir en & annan karusell för han.

Nej nu ska jag försöka planera lite mat,
får göra ett tappert försök med kassler i
sås & någon sorts potatis till det tror jag.
Så nu får det vara slut med bloggandet
för idag må jag säga!

Alla ni som läser önskar jag en trevlig
helg & hoppas på en bra vecka!

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: