Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Lördag förmiddag 26/5 - 12

Kategori: Allmänt

Huuuuh, nu har jag en ledig stund igen.
Det kommer dagar då man inte kan sitta
ner så mycket och just nu känns det som
att denna dag kommer bli så, hoppas det
bara är just nu för så aktiv vill jag då inte
vara i denna fina sommarvärme.
Lukas har somnat en liten stund nu i
solen och jag håller på att koka potatis
och broccoli till honom som han ska få
med morot sen. Har städat mer idag
för igår dammsög jag bara och det behövs
mer i städningsinriktningen må jag säga.
Så plockat undan och slängt lite saker
ska fortsätta senare (om jag orkar och
inget bättre dyker upp) sen så ska jag
försöka baka något idag igen om jag kan
komma på vad, ska snart iväg med
svärföräldrarna och käka på rasta, inte
varje dag man är där och äter.
Grillade för första gången detta året igår.
Inte hunnit det tidigare för det har alltid
bleve senkväll och tröttheten påminner
mig mer nu när det är varmt ute än innan.
Tror jag börjar bli lat igen, får sätta stopp
för detta. Jag kan väl för övrigt inte komma
på något mer att skriva om just nu, så får
se om det blir något mer inlägg idag elller
om jag inte hinner, orkar, kommer på något.
BYE BYE ! !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: