Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Nappskit.

Kategori: Allmänt

Therese berättade för mig för ett tag sen att hon läst en blogg där ett barn på 4 månader fick in hela nappen i munnen och att det inte spelade någon roll om det var 0-6 mån eller 6+ på dom. Jag tyckte det lät konstigt för jag har aldrig hört talas om det. Jag har inte brytt mig om att köpa nya nappar till Lukas med tanke på att jag tycker det ser illa ut med storleken större på barn, det är inte gulligt längre helt enkelt. Lukas har tyckt om att bita på nappen och skrapa bort bilden sen han fått tänder och när han började med det så slog det mig inte att han kanske försöker stoppa in den fel osv. Men nu i 2 dagar så har jag och min sambo fått bryta ut napparna ur munnen på honom så han fått ont och vi tröttnat så nu har vi slängt skiten och köpt 6 nya nappar. Jag tycker det är förjävligt att det är så att barna kan få in napparna i munnen på det viset! Nu har jag klagat klart och tänker återgå till annat. B Y E B Y E !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: