Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Lite smått i juni.

Kategori: Allmänt

Lukas ska på sitt första barnkalas idag.
Visst han kanske inte kommer komma
Ihåg det men det är ju kul för mig
Att komma ihåg.

Jag har även blivit så taggad på att
Börja med utbygget nu. Vi har
Fått ok till att börja bygga så bara
Att börja. Ska bli så kul att få ett
Större hus att röra sig i nu när vi
Har en liten också. Jag tycker det
Ska bli så roligt att få skapa med
Min älskade sambo och pojkvän
Så jag vet inte vad som kommer bli
Roligare. Vet bara att vi kommer få häcken full framöver så kommer inte
Vara så mycket i stan mer och kommer
Inte ha tid med att roa mig. Men vad
Kan vara roligare än att vara men J?
Ska börja kolla på färg och allt nu.

Men nu har jag inte tid mer, Ronja
Kan höra av sig och vill ha sällskap
Hemma nu medans hon förbereder
För kalaset, så får avsluta nu.

B Y E B Y E !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: