Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Sammanfattning av 2012

Kategori:

Herregud, om 24 timmar så är det 2013. Det är ju overkligt att detta år har gått så fort & det har hänt saker hela tiden.

Jag har sett min son göra framsteg ifrån att bara kunna ligga stilla på rygg till att nu gå. Jag har sett 10 små tänder växa upp i hans mun & hört hans förstå ord som är mamma, pappa titta, tack, är det. Hur han har växt till sig & ser ut som en stor kille i miniformat.

Årstiderna har fått fort dom med med tanke på att det inte varit någon sommar i år.

Jag däremot har inte gjort så mycket, varit både glad & ledsen varit med om bortgångar av nära & kära. Har varit på någon spelning & några kalas. Har handlat & spenderat pengar. Åkt bil & kört bil. Äte mat & sovigt. Men jag måste erkänna att detta året har jag varit mycket förkyld i perioder. Det är inte lätt alltid inte.

Nej nu är det på tiden att ladda batterierna för nästa år & se till att bli frisk innan.

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: