Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Candy crush saga.

Kategori:

Dagarna flyter på skit bra måste jag säga detta året kommer nog gå fort det också. Jag fick iallafall besked om att jag fått 180 föräldradagar till efter den sista maj då mina går ut så ser fram emot att få mer tid med det betydelsefullaste jag har. Glad cheyyyy!

Just nu så krånglar nog hela min telefon & det är ju mindre kul. Spelar ju detta finurliga spel "candy crush saga" som jag självklart har gått & blivit beroende av & sen två sekunder senare så kommer det ett meddelande på fb som frågar mig om man kan ligga med mig nu?!!!! Då helt plötsligt så är jag singel där & förstår inte hur det gick till så ändrade på min status till det som det var & ja då funkar det inte att spela, när jag väl fått till spelet igen så är hälften av mina vänner borta från banan & jag kan inte skicka liv till dom.. Jisses!

Är det någon som vet hur jag får tillbaka dom? Har appen i telefonen & spelar inte via datorn. Snälla skulle vara skit tacksam för hjälp.

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: