Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Gårdagen som blev toppen!

Kategori: Allmänt

Gårdagen var underbar. Var ju
hos barnmorskan och lyssnade
på hjärtskagen på min guldklimp
och sen mätte vi min mage och
allt var som det skulle, och jag fick
en ny graviditetsbok bara för att jag
tyckte det var dåligt att dom inte
hade den sist när jag var på koll
och då tog dom hem den till mig.

Sen gick jag till labb och lämnade
kiss och blodprov så vi får se om
mina värden är bra än som jag
tror dom är, men det tog lite tid
med tanke på att jag alltid blir
ditskickad när dom har lunch och
jag måste vänta en timme.

Men det gav mig bara en anledning
till att åka ner till stan och kolla på
mina småsystrar när dom dansade
och jag fick vara med om att Lillemor
tappade sin första mjölktand, hon är
så söt med sin glugg! Sen käka vi och
Jocke kom och hämtade mig och vi
åkte till Filipstad för att hjälpa Virre
och hennes kille att få hem hennes
bil som turbon rasat på.

Gårdagen var lyckad och jag kan inte
berga mig tills jag ska till barnmorskan
nästa gång, nu är det inte mer än 3 v
mellanrum!

Bye bye!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: