Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Njuter för stunden!

Kategori: Allmänt

Fy tusan vad det är aktiv rörelse i min mage idag.
Jag vet inte vad som tage åt ungen men nu är det
nästan så det blir jobbigt! haha. Jag är faktist
nöjd med mitt liv just för tillfället. Dagarna
rullar på och jag blir mer och mer pigg igen.
Måste vara att jag slutade med mina järntabletter.

Husets utsida har fått en helt ny look och jag gillar
det skit mycket, är så tacksam till alla som hjälpt till.
Blir skit snyggt må jag säga.

Min sambo och jag har det trevligt tillsammans med,
vi gör mer saker tillsammans än innan, vi pratar om
saker vi antagligen tyckt tidigare varit jobbigt och
ja allt flyter på mellan oss, vi kommer varandra närmare
och närmare varje dag och jag blir bara mer och mer kär.

Finns inte så mycket att klaga på idag inte, nu ska jag
njuta av denna stund innan den försvinner för det kommer
ju alltid dyka upp något slagas "problem" förr eller senare..

BYE BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: