Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Juletid.

Kategori: Allmänt

Hjälp vad stressad jag blir innan julafton. Det är inte okej alltså. Jag har ju såklart köpt alla julklappar osv, men det är ju inte bara det som ska fixas. Det ska storstädas i huset även om man inte räknat med besök, man ska ta hand om en liten samtidigt och ställs upp för kompisar att vara sällskap när de ska handla, sen ska man åka och hälsa på släkt och äta mat och det är stress överallt. Trångt med parkering och fullt med folk överallt, man får cellskräck på affärerna lixom. Tur att det bara är jul en gång om året.

Nu ska jag mysa med min favorit kille!
God jul på er & gott nytt år.

BYE BYE

Kommentarer

  • william säger:

    söt bild;3



    SV; Naw tackar så mycket:D Så snällt:3

    Och vad tycker du om mina "The Horror Mansion" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

    2011-12-29 | 11:15:29
    Bloggadress: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: