Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Mys + lillemansjukan.

Kategori: Allmänt

Jag är så frusen av mig.
Inte så förkyld längre (igen) men jag fryser till och från hela tiden, vill ha nysnö slam hela tiden så tänder ljus på ljus.

Lilleman är snorig än så sitter och hör när han försöker andas när han sover. Det gör jävligt ont i kroppen att höra han kippa efter luft må jag säga. Och idag är han även 6 veckor gammal.

Jag träffar människor som inte sett han och som tycker han är liten osv, men jag tycker han är jättestor nu emot när han föddes och jag känner att han är gammal nu också även om 6 veckor inte är mycket.

Livet är det man gör det till sägs det men det är ju inte så lätt att påverka livet, för då skulle jag göra honom bra och se till så varken han eller jag blev mer sjuka.

BYE BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: