Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Tråkigt..

Kategori: Allmänt

När man är uttråkad så har man lust med exakt allt ju. Jag skulle lätt kunna städa hela huset just nu, men börjar jag plocka och väsnas lite så vaknar ju lilleman och han har just somnat. Det är ta mig fan omöjligt att göra något viktigt nu i början när man blivigt mamma. Enda sättet att få han och sova är ju om han ligger på mitt bröst nu när han är så snorig så att han får luft. Suck, men det blir för hoppningsvis bra igen. Ska träffa doktorn imorgon på BVC så får hoppas han ser någon lösning.

Jag har tänkt på olika saker hela dagen, men direkt jag tänker på att åka någonstans eller gå ut och göra något så påminner det fina vädret mig om att stanna kvar inne i husvärmen med lilleman.

Har kollat igenom varenda kanal på tv:n, äte pepparkakor och druckit julmust och tänt ljus för att få den minsta myskänsla men inte ens det får mig sysselsatt. Jag blir bara trött och börjar tänka på allt jag vill göra men som inte funkar pga vädret eller min sjukling.

Bättre lycka imorgon får man väl lov att säga...

BYE BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: