Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Uppdaterar.

Kategori: Allmänt

Det var hur längesen som helst jag blogga och nu har jag laddat ner appen till telefonen så nu ska det väl bli lättare att hålla den uppdaterad.

Jag har inte så mycket tid just nu känner jag, Lukas tar all tid och uppmärksamhet så blir ju lite knapert.

Vi har varit sjuka nu i flera veckor till och från och jag är skit trött på detta.
Vill ju hitta på saker med lilleman och köpa julklappar och göra klart allt lixom.

Men får vänta ett tag till tydligen, men jag är jävligt glad att tiden går så gott nu och att jag alltid har sällskap av min son om dagarna nu.

Saknar dock sparkarna i magen men det får jag stå ut med.

Nu ska jag börja göra i ordning lite och fixa Lukas för vi ska åka till Sunne ikväll igen. Jag orkar inte med denna bilresingen dag ut och dag in, men det är bäst såhär. Kommer sakna Joakim men han kommer imorgon och håller oss sällskap. Ska ju vara barnvakt till mina småsystrar.

På söndag är Lukas 6 veckor föresten, som jag sa tidigare så flyger tiden iväg när jag fick den lille!

BYE BYE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: