Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Lite av dagens roligheter.

Kategori: Allmänt

Idag står städa på listan.
Jag hatar och städa, ser inte det
roande i det hela. Och speciellt
inte när ingen märker skilland
när jag gör något. Så detta kommer
nog ta hela dagen att hanskas med.

Har fortfarande tandvärk så inte
det roligaste att städa med kan jag lova.
Och smärtorna som kommer och går i
rygg/röv är inte okej heller än.
Men får bita ihop.

Vilket underbart väder det var inatt.
Jag älskar åska och blixtar, men jag
råkade väcka Jocke så han var inte
lika glad som jag direkt. Men det
var mysigt att somna till, det behövdes
måste jag säga.

Imorgon bär det av till Power meet.
Jag ser fram emot det verkligen!
Ska bli skönt att komma ut lite,
sitter ju mest hemma om dagarna
och letar jobb, inte så rolig vardag.
Och städa ska jag göra idag med..
Ah, blev redan trött innan jag ens
har börjat, bra jobbat!

Nej nu får jag sätta fart, annars blir ju
inget gjort, ska borsta tänderna först.
Skjutit på det pga tandvärken.
Vad allt blev jobbigt nu, jaja.
Nu får jag kila. Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: