Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Måndagen som gick.

Kategori: Allmänt

Varit hos doktorn idag.
Var inge fel på mig som
jag trodde, det är det ju
aldrig, men ont får jag.
Men en lättnad att barnet
inte skadas och att jag
kan må bra för det mesta
så smärtorna inte tar dö på
mig. Tur i oturen lixom.

Skulle ha kört från Karlstad
idag när brollan slutade, men
jag var klar hos doktorn kl 12:00
och han skulle inte sluta förens
kl 17:00. Jag åkte in till stan och
kollade lite i affärer, men ju mer
kl blev desto tröttare blev jag.
Så jag skrev till han att vi kör en
annan dag för jag behövde komma
hem till mitt och maten. Visst gjorde
jag några bra köp men det skulle
inte kunna hålla mig kvar några
timmar till, men blir ju fler tillfällen.

Jag håller på att göra en filt till "tjejen".
Jag har ju inte så mycket tid egentligen,
men jag måste fylla ut de dagar jag inte
har ett skit att göra, och sitta vid datorn
är det värsta jag vet en hel dag eller
när det är fint väder så kan jag sitta ute
och göra filten med, en anledning till att
vara ute med, det kommer nog bli bra.

Jag är så less på af så det finns inga
ord alltså, jag kollar jobb hela tiden
men det finns ju inga som inte kräver
en viss utbildning osv, då är det ju
ingen idée att jag söker ens, men det
ska jag tydligen göra enligt af för att
jag kan ha tur, men hur kan man ha tur
om man inte ens gått den utbildningen?
Aja, jag blir så trött på detta. Nu ska jag
försöka käka lite jordgubbar, inte för
mycket som annars, så nu säger jag:
Hej då..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: