Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Min födelsedag kortfattat + presenter.

Kategori: Allmänt

Min födelsedag var toppen med tanke på
mitt tillstånd och vad jag fick göra utav
min situation, jag är så bekväm just nu
så det blev bara familjen, killen och
farmor hemma hos mamma som gratta mig.

Där fick jag:
* 1 fotoalbum + kort i.
* 1 myggnät till fönster och dörrar. (det enda jag önskade mig)
* shampoo + balsam.
* 2 pennor och ett armband.
* 2 parfymer.
* 1 kaffe mugg + 2 muminglas.

Sen kom Jocke och hämtade hem mig, det
blev inge Göta Kanal för dom som skulle med
berättade att det skulle regna i början av veckan
så han blev lite tjejsjuk då tror jag för jag hade
inget val utan fick finna mig i att han ville ha mig
hem, så var bara att åka med min prins.

Väl hemma så blev det att gå in till svärmor & svärfar
och bli grattad där av dom + Krille & Erica.

Där fick jag:
* En Appelsintårta
* Ett presentkort på Bergvik.

Jag fick massa grattis sms och logginlägg på fb.
Och även ett grattis sms från London av min kära
mormor och morfar som mellanlandat påväg
hem från Amerika. Det är inte ofta man får sms
därifrån när man fyller år, blir grattade av dom
när Lillemor fyller år skulle jag tro om dom inte
kommer hem till mig förståss.

Tack alla för alla grattishälsningar och bäbisen
älskar att jag fyller år kan jag lova, varit liv i luckan
på henne sen igår och "hon" är glad än för att mamma
har världens bästa sambo, familj, släkt och vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: