Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Power meet & annat snack.

Kategori: Allmänt

Power meet va suveränt igår.
Det hände massa saker och
jag må säga att jag hade skit
kul även om jag var nykter.
Det hände ju även lite tråkigheter
men det hör ju fyllan till antar jag.
Och jag vart skit trött i slutet och
blev kanske lite smågrinig, men
man kan ju inte begära vad som hellst
av en gravid tjej, och hemma var vi
vid 02:10 så det var ju inte så mycket
att klaga på direkt. Brände mig i solen
igår med, men det kan jag leva med.

Idag däremot så är jag helt förstörd
tror jag. Vi åkte ju kl 08:00 på
möran och kom hem 02:10 så kan
ju vara därför jag är skör idag.
Lite ont i huvet och stel i kroppen,
tandvärk och almänt seg bara.
Men min prins mår skit bra och är
jättego mot mig så jag älskar han
extra mycket denna dag må jag säga.

Pizza blir det hemma hos mamma senare
idag, hon är på sjukhuset med min minsta
syster, stackare. Och Jocke ska bara hämta
en skrotbil i skattkärr så åker vi sen tror jag.
Jag tycker denna söndag blir bra.

Min egna lilla bäbis mår jättebra, pigg
och sparkar igen, tack gode gud att
"hon" visar mig att allt är okej. Fy
fan vad jag länkar tills november!

Jocke och jag på powermeet 2010.  - Han är min ögonsten och mitt liv -  Massa kärlek till honom -v-
Min prins och jag förra året på
Power meet. Jag älskar han,
det finns inga ord mer som
kan beskriva vad jag känner
för honom, han är mitt liv och
jag kommer alltid gå vid hans
sida. Jag kan inte ge upp han
för då ger jag upp mitt egna liv!

Nej nu ska jag nog försöka röra mig
lite och hämta något att tugga på,
annars så får jag nog kramp i magen!
Hej hej..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: