Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Världens bästa Joakim!

Kategori: Allmänt

Jag är lyckligast på jorden som har
Jocke till min pojkvän!
Jag fick min födelsedagspresent av
honom idag och det shockade mig
totalt, jag visste vad det var när jag
såg paket pappret, men allvarligt
talat så trodde jag aldrig att han skulle
köpa en iphone 4 till mig!
JAG ÄLSKAR HONOM!
Jag vet inte vad jag ska säga, ord kan
inte beskriva vad jag känner och jag vill
ge honom hela min värld och lite till.
Känns som allt jag har givit honom bara
är en fis i rymden igämförelse med vad han
gav mig nu. Och idag har vi 13 månader.
Jag är lyckligast i hela världen! Jag lovar
att jag inte ljuger, för då dör jag om jag
gör det, jag måste gifta mig med denna man!

Jocke och jag.

Kommentarer

  • Olivia. säger:

    Grattis på er! Kärlek :) Kul med en liten bäbis också, lycka till med allt! =)

    2011-07-18 | 00:09:14
  • Lena säger:

    Underbar bild till den kärleksfulla texten! :) Åsså sicken fin mage du fått! Kram

    2011-07-19 | 12:23:21
    Bloggadress: http://livetsomlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: