Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Allt som kom upp.

Kategori: Allmänt

Att allt kan vara så upp och ner hela tiden.
Igår var en riktigt skitdag och idag är det
en prima dag, det är inget mitt i mellan
lixom, antingen allt eller inget. Blir så knäpp
på att livet är så.

Men idag blev en bra dag fast obehaglig på
ett sätt ändå.. Nu blir det att ta tag i det
mesta här hemma oavsett vad jag får
och inte får göra. För nu börjar tiden bli
knaper kan jag lova.

Idag har jag även fått hjälp att raka mina ben,
jag känner mig som en ny människa. Kan inte
fatta att en sån liten grej kan få en att känna
sig så fräsh och på något sätt lättad. Det gjorde
verkligen min dag kan jag lova. Har inte fått
hjälp med att raka benen sen magen kom ivägen
och just nu så känns det som det var 100 år sen
den kom och besvärade min hygien. Tusen
tack för hjälpen kompis! Betyder massor.

Jocke lagade mat åt mig idag hör och häpna.
Nuggets med pommes blev det och sen stack
han och jobbade så nu sitter jag här och är helt
slut i kroppen efter att sovigt dåligt, gått upp
någon timme tidigare, åkt in till spec mvc och
sen varit hos svärföräldrarna och pratat och
det tar på ens krafter att vara så aktiv.
Och med tanke på hur gårdagen var så skulle
jag behöva vila i 100 år för att ta igen mig
känner jag, men det har jag inte tid med,
måste börja fixa lite som sagt hemma.

Tur att mamma kommer imorgon och hjälper
mig med det så jag inte behöver anstränga
mig för mycket och då ska jag passa på
att fråga om hon vill dammsuga golvet åt
mig medans jag kollar igenom barnkläder
och ser vad vi ska ha och vad vi inte behöver.
Mammor är bra och när mina systrar kommer
med så är det ju bara ett + i att det blir bra
underhållning. Blir förhoppningsvis en bra
morgondag som idag hoppas vi på.

Nej nu ska jag käka en kexchoklad och
se på tv och njuta av livet för det är jag
värd med en sån bra dag.

BYE BYE BYE BYE BYE BYE BYE!! !! !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: