Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Iphone & appel skrot!

Kategori: Allmänt

Äckel Iphone! Jag har försökt i timmar att flytta över bilder till datorn från telefonen utan resultat. Hur fan bar jag mig åt sist? Hur kan jag ha fyllt upp 90 gig på datorn utan att ha använt den sen jag la in bilder sist? Jag förstår inte hur människor kan säga att detta är en så jävla smidig och enkel telefon när den inte ens kan lägga in bilder lixom. Jag får höra att man ska ha itunes och iphoto så går allt. men jag har ju båda och en jävla macdator och det funkar ändå inte, jag kan ju inte spara bilderna på själva datorn och det stör mig så gruvligt att man behöver fråga människor hela tiden hur man ska göra.. Suck säger jag bara, detta förstör min dag kan jag lova och jag som hade tänkt att städa och fixa nu när jag väl har kommit hem och allt, men det är bara att försöka få detta att bli rätt. JÄVLA APPEL SKRÄP MÅ JAG SÄGA! BYEBYE !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: