Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Skön dag.

Kategori: Allmänt

Idag är det en perfekt dag må jag säga! 5 - 6 + grader & sol hela dagen, gött! Dagen började med att jag och Lukas tog oss en promenad till Handlarn i Väse för att köpa lite mat och frukt, gött att röra på sig. Sen när vi kom hem så började jag dammsuga och vädra mattorna, plockade undan massor med saker och vattnade blommorna, sen blev det läge för att rensa lite bland Lukas kläder igen. Han växer så förbannat fort så är mycket jag får köra iväg. Men känns gött att det går åt rätt håll. Dagen är helt enkelt perfekt och den kommer fortsätta så hoppas jag, maten idag blir panerad torsk, remuladsås och potatis och om jag och Lukke har tur så kanske hans kära far, min kille och sambo vill hitta på något med oss. Man kan ju hoppas att han inte ska greja allt för mycket idag. Hoppas ;) Och när jag ändå är i hoppas stadiet så hoppar jag hjärtinerligt att detta fina väder håller i sig nu så vi slipper ny snö nu när det töar bort så fint så att våren äntligen kan komma till Sverige, det är på tiden tycker jag.. Nej nu ska jag ta upp mitt barn i knät och bara njuta av dagen. BYE BYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: