Alexsliv

- Din dröm, min verklighet -

Uppdatering 25 Maj 2012

Kategori: Allmänt

Idag var lilleman trött tror jag.
Under tiden han sovit har jag
hunnit göra alla morgon syslor.
Det är inge dretväder vi har fått.
Älskar detta fina väder. Har dock
brännt mig men vill man vara fin
får man lida pin. Jag kunde inte
må bättre än i detta väder.
Idag står storhandla på shemat,
har nästan inget i kylen så kanske
dags att fixa till detta. Fattar inte
varför det ska vara så svårt att
se till att det alltid finns saker där.
Har varit utan bil i över 2 veckor nu.
Fattar inte att man kan känna sig så
låst som jag gjort, hur var det innan
jag hade körkort lixom? Som tur är
så får jag låna mina svärföräldrars
bil, men det vill jag ju inte göra varje
dag så gör det bara i nödläge. Som
idag när jag ska handla, då får
svärfar låna Lukke under tiden också
så att jag kan skynda mig lite och
inte behöva tvinga ner han i bilbarnstolen.
I denna värme är det ett straff att åka
bil för småbarn tycker jag.
Nu vaknar min prins till så bäst jag slutar
blogga och tar hand om han.
BYE BYE

Kommentarer


Kommentera inlägget här: